گیت کنترل تردد ، سامانه کنترل تردد متمایز جهان گستر

نرم افزار و گیت کنترل تردد

با استفاده از سامانه کنترل تردد، مي توان با وارد کردن اطلاعات مراجعين در هنگام ورود به مرکز و همزمان، گرفتن عکس فرد بصورت اتوماتيک، يک کارت به مراجعه کننده داد و مکان هايي که فرد مجاز به تردد مي باشد را مشخص نمود. با قرارگيری گيت های کنترل تردد در مسيرهای عبور، امکان جلوگيری از مراجعه به اماکن غيرمجاز فراهم مي شود. اين اطلاعات به مدت نامحدود در سيستم وجود داشته و بصورت Online در دسترس مديران قرار مي گيرد.

 

مزايای استفاده از سيستم کنترل تردد:

جلوگيری از تردد افراد غيرمجاز

کنترل قابل دسترسي

جلوگيری از ازدحام جمعيت

کاهش بکارگيری نيروی انساني

کاهش هزينه ها

کنترل ورود و خروج جهان گستر دقت سرعت و اطمینان

در ساخت کیت کنترل تردد جهان گستر از بهترین آلیاژهای روز دنیا استفاده شده که با جدیدترین فناوریها می تواند خیال مدیران هر ارگان ، سازمان و یا دانشگاهی را در قبال کنترل ورود و خروج آسوده نماید.

گیت کنترل جهان گستر در مدل های مختلف به صورت یک طرفه دوطرفه چرخشی و … می باشد که می تواند با سیستم حضوروغیاب شرکت اتوماسیون کامل و جامعی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

از قابلیتهای این نوع گیتها میتوان به کنترل ورود و خروج افراد اشاره نمود که با سیاست هایی که در نرمافزار ایجاد می گردد می توان از ورود و یا خروج افراد خاصی به مجموعه جلو گیری کرد و یا در صورت ورود فرد مورد نظر ، آن تردد را در لحظه به اطلاع مدیر رساند و ….

صندوق فروشگاهی چرتکه با بهترین کیفیت و قیمت برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

گیت کنترل تردد پره ای
گیت کنترل تردد
گیت کنترل ورود خروج
گیت ورود خروج g201
گیت ورود و خروج ایمن
گیت کنترل تردد میله ای