جامع ترین و بهترین صندوق فروشگاهی کدام است و چه مزایایی دارد؟

صندوق فروشگاهی زمان مطالعه:4 دقیقه

مقدمه

صندوق فروشگاهی یا نقطه فروش (پوز) دستگاهی است که مشتریان فروشگاه‌های مختلف در هنگام پرداخت پول برای خرید خود مقابل آن قرار می‌گیرند.
صندوق فروشگاهی نقطه‌ای است که فروش در آن انجام می‌شود و پول پرداخته می‌شود
صندوق فروشگاهی چرتکه یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین صندوق‌های فروشگاهی است که به کسب و کارها و فروشگاه‌های مختلف یک سیستم مکانیزه فروش ارائه می‌دهد.

صندوق فروشگاهی ارزان دست دوم

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

صندوق‌های فروشگاهی سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزاری-سخت‌افزاری هستند.
صندوق‌های فروشگاهی مدرن اغلب دارای یک مانیتور برای صندوق‌دار و یک مانیتور برای مشتری، دستگاه‌های مختلف فروش مثل بارکد خوان، پرینتر فاکتور، و کارت‌خوان یا دستگاه پرداخت هستند.
صندوق فروشگاهی چرتکه یک سیستم یکپارچه است که در عین کوچک بودن و ظرافت در طراحی، توانایی بسیار زیادی دارد و می‌تواند همزمان جایگزین سیستم‌های حسابداری و صندوق‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط شود.

بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی چه ویژگی‌هایی دارد؟

صندوق‌های فروشگاهی پیشرفته سیستم‌های یکپارچه‌ای از انواع دستگاه‌های فروش مثل بارکدخوان، پرینترهای فاکتور و بارکد، دستگاه‌های کارت‌خوان و صندوق هستند. امروزه در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها صندوق‌های فروش برای استفاده مشتریان طراحی می‌شوند. به این ترتیب مشتری بدون روبرو شدن با صندوق، سفارش خود را داده و هزینه آن را پرداخته و آن را روی میز خود تحویل می‌گیرد.
بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی لازم است کلیه وظایف مرتبط با صندوق را به خوبی انجام دهد.

این وظایف در فروشگاه‌های مختلف متفاوت هستند، اما سیستم‌های پیشرفته به شکلی مناسب در همه فروشگاه‌ها کاربرد دارد. بهتر است در هنگام انتخاب صندوق فروشگاهی به انواع ویژگی‌ها و امکانات آن توجه کنید. از آنجا که محاسبات حسابداری فقط جمع و تفریق ساده نیستند و جنبه‌های پیچیده‌ای دارند که با توجه به درصدها و ضریب‌های محلی انجام می‌شوند، استفاده از دستگاه‌های صندوق فروشگاهی خارجی، با این وجود که ممکن است امکانات بسیار پیشرفته‌ای ارائه بدهند، چندان مطلوب نیست.
صندوق‌های فروشگاهی خارجی برای محاسبه هزینه‌ها و درصدهای مالیاتی و قانونی محلی تنظیم نشده‌اند و استفاده از آنها نیاز به تخصص بسیار بیشتر، و به این ترتیب هزینه‌ بالاتری از صندوق‌های فروشگاهی داخلی دارد

انواع امکاناتی که می‌توان از بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی انتظار داشت شامل موارد زیر می‌شود:

• تعریف محصولات با معیارهای مختلف و در سطوح مختلف
• تعریف بارکد و شناسایی محصولات بر اساس بارکد و معیارهای مختلف دیگر
• امکان صدور فاکتور، پیش‌فاکتور، و اسناد مرتبط با فروش
• یکپارچه شدن با انواع دستگاه‌های فروش مثل پرینتر، بارکدخوان، و کارت‌خوان

ضرورت صندوق فروشگاهی

ضرورت استفاده از صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی چرتکه یک سیستم یکپارچه انبارداری و فروش است که در هنگام فروش، محصول مورد نظر را به صورت خودکار از موجودی آن در انبار کسر می‌کند. این سیستم قابلیت تجهیز به انواع دستگاه‌ها، افزونه‌ها و ماژول‌های مختلف حسابداری را دارد. با استفاده از آن فروشگاه‌ها می‌توانند کلیه امور فروش و حسابداری خود را به شکلی مکانیزه و به سادگی تمام انجام دهند. علاوه بر این کاربردها، صندوق فروشگاهی محک توانایی تولید انواع گزارش مالی مورد تائید اداره مالیات و سازمان‌های مختلف را دارد.
این صندوق که می‌توان آن را بهترین نرم افزار صندوق فروشگاهی در نظر گرفت از انواع کارکردهای حسابداری پشتیبانی می‌کند. و کاربری آسان آن به فروشندگان و مالکان فروشگاه‌ها امکان می‌دهد از این کارکردها به سادگی استفاده کنند

صندوق فروشگاهی ارزان و صندوق فروشگاهی دست دوم

کاربرد صندوق فروشگاهی در مشاغل
چه مشاغلی باید از صندوق فروشگاهی استفاده کنند؟

• مراکز اقامتی (هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، مهمان‌سراها، مهمان‌خانه‌ها، مسافرخانه‌ها، باغ ویلاها، اقامتگاه‌های بین‌راهی و متل‌ها)
• نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های وسایط نقلیه موتوری (به استثنای ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و کشاورزی)
• آرایشگاه‎های مردانه و زنانه
• آجیل و خشکبار فروشی‎ها، واردکنندگان، قنادی‌‎ها و شیرینی فروشی‎ها، آب میوه فروشی‌ها، بستنی و فالوده فروشی‌ها
• میوه و تره بار فروش‎های مستقر در میادین میوه و تره بار، بار فروشی های میوه و تره بار، میوه فروشی‎ها
• مجموعه های فرهنگی و ورزشی
• لوازم تحریر و نوشت‌افزار فروشی‌ها
• بازی‎های رایانه‌ای (گیم‌نت‌ها) و کافی‎نت ها
• دفاتر خدمات ارتباطی (دفتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت و خدمات پستی)
• دفاتر خدمات الکترونیکی (از جمله دفاتر پلیس+۱۰ ، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، دفاتر خدمات پیشخوان دولت و خدمات الکترونیک قضایی)

 

شرکت جهانگستران یکی از تولید کننده گان بسیار قدرتمند در حوزه دستگاه های صندوق فروشگاهی در ایران است. جهت مشاوره رایگان و خرید صندوق فروشگاهی با واحد بازرگانی و فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و یا خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های شرکت به صورت 24 ساعته انتخاب و خریداری فرمایید.

مشاوره رایگان 24 ساعته: 09124406273
فروشگاه اینترنتی شرکت: www.jahangostaran.com